resmedfrida.blogg.se

Dag 52 Nicaragua - San Juan del Sur

Publicerad 2015-05-09 18:21:05 i Nicaragua,

Dom senaste dagarna som spenderats här i San Juan har tillbringats med detta:

Ätit god frulle på detta mysiga ställe
crashat fler pooler!

Ätit "all you can eat-pasta", vilket var sjukt gott. Man fick kombinera själv vad man ville ha och hur mycket man ville. 
Ätit nutellacrepes!
avokadon här är helt sjukt stor!

Våra vänner kom hit igår så nu bor vi på samma hostel som dom. Gårdagen delade vi upp oss. Killarna åkte iväg på fisketur medan jag och Anne åkte till stranden som ligger 20min härifrån. 
Pedro är här igen! 

Önskar nästan att jag var där så jag kunde sett killarna komma på idéen att ta nakenbild på båten, haha! 

Här är bilderna från stranden 


En "liten" nachotallrik, tur att vi dela

Väldigt många som surfade igår, ni kan se alla små prickar därute som väntar på vågor.
Och kvällen innehöll party! 

Nu ska vi nog till Playa Maderas igen där jag var igår för killarna ska testa att surfa idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela